Akademsko-strukovno udruženje internih revizora u BiH organizuje webinar „Mjerenje uspješnosti interne revizije prema Globalnim standardima interne revizije“
Datum: 17.11.2025. godine u periodu od 10:00 – 14:30 sati
- Prof. dr. sci. Boris Tušek, redovni profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zagrebu i stalni stručni saradnik Akademskog Udruženja
Predavanja sa ovog webinara ćete moći pratiti samo uživo odnosno online putem Zoom aplikacije.
Prijave na webinar možete izvršiti popunjavanjem ONLINE obrasca.
Kotizacija:
- 130 KM + PDV – za članove Akademskog Udruženja
- 140 KM + PDV – za ostale
Sadržaj webinara:
-
- Standard 12.2 Mjerenje uspješnosti
- Zahtjevi Standarda 12.2 Mjerenje uspješnosti
- Razmatranja za provedbu Standarda 12.2 Mjerenje uspješnosti
- Primjeri dokaza o usklađenosti sa zahtjevima Standarda 12.2 Mjerenje uspješnosti
- SMART ciljevi uspješnosti (engl. performance objectives) i povezani ključni pokazatelji uspješnosti (SMART pokazatelji) interne revizije
- Smjernice pri odabiru ključnih pokazatelja uspješnosti interne revizije i utvrđivanju vlastitih metodologija mjerenja uspješnosti funkcije interne revizije
- Kvalitativni pokazatelji uspješnosti interne revizije
- Kvantitativni pokazatelji uspješnosti interne revizije
- Primjeri i pregled konkretnih kvalitativnih i kvantitativnih pokazatelja uspješnosti interne revizije
- Model uravnoteženih ciljeva (engl. Balanced Scorecard model) za internu reviziju
- Modeli zrelosti funkcije interne revizije (engl. maturity models) i procjena zrelosti kao alat za unaprjeđenje kvalitete funkcije interne revizije
- Povezanost ključnih pokazatelja uspješnosti interne revizije i vrednovanja interne revizije (internog i eksternog vrednovanja)
- Povezanost ključnih pokazatelja uspješnosti interne revizije i strategije interne revizije
- Izvještavanje višeg menadžmenta i revizijskog odbora o ključnim pokazateljima uspješnosti interne revizije
- Interaktivna diskusija – Pitanja, dileme i odgovori
- Standard 12.2 Mjerenje uspješnosti
U skladu sa zaključenim Memorandumom o saradnji u oblasti certifikovanja, obuka i kontinuirane profesionalne edukacije internih revizora u institucijama Bosne i Hercegovine između Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH i Akademsko-strukovnog udruženja internih revizora u BiH, CHJ MFT BiH priznaje obuke koje organizuje i provodi Akademsko Udruženje u oblasti kontinuirane profesionalne edukacije internih revizora, na način kako je to predviđeno Memorandumom.
Edukacije u organizaciji strukovnih udruženja na teme iz područja i oblasti iz člana 19b Pravilnika o uslovima za obavljanje poslova interne revizije u javnom sektoru u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine FBiH”, br. 95/15, 48/17 i 31/22) se priznaju kao KPE od strane CHJ FMF.
Na osnovu Odobrenja o izvođenju kontinuirane profesionalne edukacije broj: OD-91/25 od 16.10.2025. godine Saveza računovođa, revizora i finansijskih djelatnika FBiH, za prisustvo webinaru, učesnicima koji posjeduju certifikat certificiranog računovođe i/ili ovlaštenog revizora će se u knjižicu upisati 5 bodova kontinuirane edukacije.
Za prisustvo webinaru, učesnicima koji posjeduju certifikat ovlaštenog internog revizora izdatog od strane Akademsko-strukovnog udruženja internih revizora u BiH će se evidentirati 5 bodova kontinuirane edukacije.