Webinar “Mjerenje uspješnosti interne revizije”

📢 Akademsko-strukovno udruženje internih revizora u BiH organizuje webinar „Mjerenje uspješnosti interne revizije prema Globalnim standardima interne revizije“

📅 Datum: 17.11.2025. godine u periodu od 10:00 – 14:30 sati

  • Prof. dr. sci. Boris Tušek, redovni profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zagrebu i stalni stručni saradnik Akademskog Udruženja

📍Predavanja sa ovog webinara ćete moći pratiti samo uživo odnosno online putem Zoom aplikacije.

Prijave na webinar možete izvršiti popunjavanjem ONLINE obrasca

📌 Kotizacija:

  • 130 KM + PDV – za članove Akademskog Udruženja
  • 140 KM + PDV – za ostale

Sadržaj webinara:

    • Standard 12.2 Mjerenje uspješnosti
      • Zahtjevi Standarda 12.2 Mjerenje uspješnosti
      • Razmatranja za provedbu Standarda 12.2 Mjerenje uspješnosti
      • Primjeri dokaza o usklađenosti sa zahtjevima Standarda 12.2 Mjerenje uspješnosti
    • SMART ciljevi uspješnosti (engl. performance objectives) i povezani ključni pokazatelji uspješnosti (SMART pokazatelji) interne revizije
    • Smjernice pri odabiru ključnih pokazatelja uspješnosti interne revizije i utvrđivanju vlastitih metodologija mjerenja uspješnosti funkcije interne revizije
    • Kvalitativni pokazatelji uspješnosti interne revizije
    • Kvantitativni pokazatelji uspješnosti interne revizije
    • Primjeri i pregled konkretnih kvalitativnih i kvantitativnih pokazatelja uspješnosti interne revizije
    • Model uravnoteženih ciljeva (engl. Balanced Scorecard model) za internu reviziju
    • Modeli zrelosti funkcije interne revizije (engl. maturity models) i procjena zrelosti kao alat za unaprjeđenje kvalitete funkcije interne revizije
    • Povezanost ključnih pokazatelja uspješnosti interne revizije i vrednovanja interne revizije (internog i eksternog vrednovanja)
    • Povezanost ključnih pokazatelja uspješnosti interne revizije i strategije interne revizije
    • Izvještavanje višeg menadžmenta i revizijskog odbora o ključnim pokazateljima uspješnosti interne revizije
    • Interaktivna diskusija – Pitanja, dileme i odgovori

U skladu sa zaključenim Memorandumom o saradnji u oblasti certifikovanja, obuka i kontinuirane profesionalne edukacije internih revizora u institucijama Bosne i Hercegovine između Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH i Akademsko-strukovnog udruženja internih revizora u BiH, CHJ MFT BiH priznaje obuke koje organizuje i provodi Akademsko Udruženje u oblasti kontinuirane profesionalne edukacije internih revizora, na način kako je to predviđeno Memorandumom.

Edukacije u organizaciji strukovnih udruženja na teme iz područja i oblasti  iz člana 19b Pravilnika o uslovima za obavljanje poslova  interne revizije u javnom sektoru u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine FBiH”, br. 95/15, 48/17 i 31/22)  se priznaju kao KPE od strane CHJ FMF.

Na osnovu Odobrenja o izvođenju kontinuirane profesionalne edukacije broj: OD-91/25 od 16.10.2025. godine Saveza računovođa, revizora i finansijskih djelatnika FBiH, za prisustvo webinaru, učesnicima koji posjeduju certifikat certificiranog računovođe i/ili ovlaštenog revizora će se u knjižicu upisati 5 bodova kontinuirane edukacije.

Za prisustvo webinaru, učesnicima koji posjeduju certifikat ovlaštenog internog revizora izdatog od strane Akademsko-strukovnog udruženja internih revizora u BiH će se evidentirati 5 bodova kontinuirane edukacije.