Akademsko-strukovno udruženje internih revizora u BiH organizuje webinar „Učinkovito priopćavanje rezultata angažmana funkcije interne revizije prema novim Globalnim standardima interne revizije“
Datum: 07.03.2025. godine u periodu od 10:00 – 14:30 sati
- Prof. dr. sci. Boris Tušek, redovni profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zagrebu i stalni stručni saradnik Akademskog Udruženja
Predavanja sa ovog webinara ćete moći pratiti samo uživo odnosno online putem Zoom aplikacije.
Prijave na webinar možete izvršiti popunjavanjem ONLINE obrasca.
Kotizacija:
- 110 KM (sa uključenim PDV) – za članove Akademskog Udruženja
- 120 KM (sa uključenim PDV) – za ostale
Sadržaj webinara:
- Domena IV. Rukovođenje funkcijom interne revizije – zahtjevi Standarda, razmatranja za primjenu Standarda i primjeri dokaza o usklađenosti sa Standardima:
- 11.1 Izgradnja odnosa i komuniciranje s interesno-utjecajnim skupinama,
- 11.2 Učinkovita komunikacija,
- 11.3 Priopćavanje rezultata,
- 11.4 Pogreške i propusti i
- 11.5. Priopćavanje o prihvaćanju rizika.
- Domena V. Obavljanje usluga interne revizije – zahtjevi Standarda, razmatranja za primjenu Standarda i primjeri dokaza o usklađenosti sa Standardima:
- 15.1. Završna priopćenja o angažmanu i
- 15.2. Potvrđivanje primjene preporuka ili akcijskih planova
- Korisnici priopćenja interne revizije, njihove potrebe i očekivanja
- Prikupljanje revizijskih dokaza i formiranje radne dokumentacije kao izvor informacija za pripremu izvješća funkcije interne revizije
- Vrste izvješća interne revizije (periodična izvješća interne revizije, izvješća o pojedinačnim angažmanima interne revizije, itd.)
- Ciljevi i svrha izvješća interne revizije
- Izvješćivanje funkcije interne revizije za potrebe revizijskog odbora
- Strategija izvješćivanja o rezultatima interne revizije
- Pravila sastavljanja izvješća interne revizije
- Odobravanje i potpisivanje izvješća interne revizije
- Distribucija izvješća interne revizije
- Struktura i sadržajni elementi izvješća interne revizije te primjeri objavljivanja
- Interaktivna diskusija – Pitanja, dileme i odgovori
U skladu sa zaključenim Memorandumom o saradnji u oblasti certifikovanja, obuka i kontinuirane profesionalne edukacije internih revizora u institucijama Bosne i Hercegovine između Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH i Akademsko-strukovnog udruženja internih revizora u BiH, CHJ MFT BiH priznaje obuke koje organizuje i provodi Akademsko Udruženje u oblasti kontinuirane profesionalne edukacije internih revizora, na način kako je to predviđeno Memorandumom.
Edukacije u organizaciji strukovnih udruženja na teme iz područja i oblasti iz člana 19b Pravilnika o uslovima za obavljanje poslova interne revizije u javnom sektoru u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine FBiH”, br. 95/15, 48/17 i 31/22) se priznaju kao KPE od strane CHJ FMF.
Napomena: Naknadno ćemo Vas obavijestiti o bodovanju kontinuirane edukacije od strane Saveza računovođa, revizora i finansijskih djelatnika FBiH, za prisustvo webinaru.
Za prisustvo webinaru, učesnicima koji posjeduju certifikat ovlaštenog internog revizora izdatog od strane Akademsko-strukovnog udruženja internih revizora u BiH će se evidentirati 5 bodova kontinuirane edukacije.